۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲

بخشدار ویژه خارگ:

شهید رئیسی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) است

شهید رئیسی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) است

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: شهید جمهور آیت الله رئیسی، پرورش یافته مکتب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان در فراق رهبر حکیم و مقتدای خویش به سوگ نشستند.

وی افزود: امسال نیز در حالی سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌هایش هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و باوجود فقدان آن عزیز، تداوم اندیشه و آرمان‌های نابشان، برافراشتن پرچم عدالت در برابر ظلم و بی عدالتی با ایمان و اعتقاد راسخ محقق شده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: امام خمینی (ره)، امام وحدت آفرین در میان امت اسلامی بودند؛ ایشان با مسائل وحدت آفرین بساط طاغوتیان و ظلم و ستم را برچیدند و با پررنگ کردن مسائل اشتراکی در اسلام این حرکت میمون و ظفربخش را پیش بردند.

دشتی زاده گفت: امام خمینی (ره)، مکتبی ارزشمند برای پرورش و ساختن انسان‌های بزرگی مانند شهید جمهوراست، عزت و بزرگی شهید رئیسی به دلیل فعالیت‌های خالصانه اش، اطاعت از امام خمینی (ره) و رهبری بود و همان‌طور که شاهد بودیم مردم جهان پس از شهادتش به او ادای احترام می‌کنند.

کد خبر 6126247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha